قتل همسر توسط زن
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قتل همسر توسط زن
نوشته شده در جمعه 13 آبان 1390
بازدید : 662
نویسنده : امير محمدي

رابطه با معلم موسیقی؛ سمفونی جنایت/ قتل در حمام عمومی

رابطه دختری در فومن با پسری و همدستی باعث قتل همسر شد.

ساعت 3 شب روز 1390/08/13 پلیس آگهی فومن از وقوع قتل در یک منزل آپارتمانی در فومن شد.در این حین با سر رسیدن پلیس در محل حادثه با جسد ح.س مواجه و وی را توسط آمبولانس به پزشک قانونی انتقال داده و همسر وی را بازداشت و مورد بازجویی قرار داده.

در بازجویی اولیه از ن.ق وی وانمود که در ساعت 2 شب یک دزد به منزل ما آمده و برای سرقت جواهرات به وی حمله ور و مرا مورد ضرب شتم قرار داده و همسر وی را باطناب به قتل رسانده.امادر بازجویی بعدی وی لب گشوده و دست به اعتراف زده.وی گفت که در مدت 2 سال ازدواجمان با فردی رابطه داشته و همسرم به این موضوع شک کرده و برای همین هردو تصمیم به قتل او نمودیم.دیشب وقتی همسرم وارد منزل شد و لباسش را عوض کرد من برای او شیر موزی که در آن 3 عدد قرص خواب آور ریخته بودم آوردم و به وی دادم و اورا بیهوش نمودم.

ن.ق که همچنان با گریه لب به اعتراف زده بود میگفت که من عذاب وجدان داشتم اما با این وجود به قاتل پیامک دادم و گفتم که بیاید و کار راتمام کند.که ساعتی بعد وی سر رسید و با طناب مقتول را که در خواب بسر میبرد و هیچ گونه تقلایی برای زنده ماندن نداشت رابه قتل رساند.

وی بعد از قتل به خانه خود رفته و شب راتاصبح سپری نموده.

در این حین پلیس با گرفتن آدرس قاتل و اعزام اکیپ آگهی به منزل وی آن را دستگیر نموده اند.

گفتنی است بازجویی همچنان ادامه دارد.




:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: قتل - اعتراف-قتل در فومن-قتل توسط همسر-کشتن-خیانت همسر-رابطه با مرد غریبه-قتل در چیران ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: